Pages

Saturday, December 22, 2018

Kehebatan Kopi Dengan 51 Kebaikan


Sebagai seorang pengemar kopi saya amat berbangga dengan kegemaran ini. Saya mula meminumnya sejak dari kecil lagi kerana terpengaruh dengan kegemaran datuk dan nenek yang selalu meminumnya. 

Meskipun dilarang oleh nenek yang peminum kopi dengan alasan boleh sakit kepala atau tidak dapat tidur. Saya tidak mengendahkannya sehingga saya diberitahu atau memahami di dalam kopi ada mengandungi kafein.  

Tetapi teguran ini tidak mampu membuatkan saya untuk meninggalkan minuman kopi kerana saya sentiasa mempunyai rasa cinta yang diperbaharui kepada kopi bila mana saya meminumnya. 

Benar cinta boleh membuatkan kita buta dalam menilai tetapi cinta ini amatlah menguntungkan kerana padanya ada 51 kebaikan rupanya.


Siri 51 kebaikan itu akan saya tulis di dalam blog ini.

No comments:

Post a Comment